Ärikliendi kolimisteenused

Kuidas kolida 9000 m² suurust kontorit? Tehnoloogiaettevõte Wise jagab kogemust Adducoga.

Kui Eesti üks tuntumaid tehnoloogiaettevõtteid Wise pidi kolima ligi 9000 m² suuruse kontoripinna uude asukohta Tallinnas Krulli kvartalisse, oli kohe alguses selge, et ees seisab midagi enamat kui kastide ja mööbli paigutamine ühelt aadressilt teisele.

Kuidas jäi Wise rahule Adduco kolimistiimiga?

Siin jagab oma kogemust Wise’i töökeskkonna projektijuht Liis Reisner.


Palun kirjelda lühidalt oma mõtteid kolimisfirma otsingul ning eeldusi ja ootusi kolimisteenuse osutaja suhtes.


Kuna meie kolimismaht oli väga suur – umbes 9000 m² –, siis pöördusime ainult suuremate Eestis tegutsevate kolimisettevõtete poole ja küsisime neilt pakkumised.

Meie ootuseks oli leida usaldusväärne partner, kes suudaks suure mahuga toime tulla. Soovisime tõeliselt professionaalset teenust, mis muudaks kogu protsessi meie jaoks lihtsamaks ja vähendaks sellega seotud stressi.

Meile oli oluline, et ettevõte pakuks kindlustust, et kõik esemed, tehnika ja mööbel saaksid turvaliselt kolitud. Samuti soovisime, et nii välja kolitavad ruumid kui ka eriti meie uhiuued ruumid jääksid terveks ning et võimaliku kahju korral võtaks kolimisfirma vastutuse.


Miks otsustasite Adduco kasuks?

Adduco pakkumine oli väga detailne, suhtlus nendega meeldiv ja täpne. Nad käisid kohapeal tutvumas nii meie vana kui ka uue kontoriga. Neil oli ette näidata varasemaid referentse sarnaste tööde kohta suuremate ettevõtetega.

Meile avaldas muljet, kui põhjalikult oli kolimine planeeritud ning et pakkimiseks kasutati korduvkasutatavaid materjale. Ilma selleta oleks meie kolimisest järele jäänud tõenäoliselt vähemalt üks konteineritäis, kui mitte mitu, prügi.

Oli näha, et Adducol on kogemusi ning kõik oli viimse detailini läbi mõeldud – see tekitas usaldust.


Kuidas oli asjaajamine Adducoga ja nende osutatud kolimisteenus?

Asjaajamine oli sujuv ja lihtne. Kõik kokkulepitud detailid jõudsid sisemise kommunikatsiooni kaudu kolimisspetsialistideni, kes tegutsesid kohapeal.

Ei tekkinud olukorda, kus projektijuhiga kokkulepitu poleks meesteni jõudnud. Kõik sai tehtud nii, nagu lubati, ja kui midagi muutus, siis suhtlesime kindla kontaktisikuga, kes oli kogu aeg protsessiga kursis. Samad objektijuhid olid kolimise vältel kogu aeg kohapeal ja hoidsid kõigel silma peal.

Oleme Adduco teenuseid kasutanud ka varem ja jäänud rahule – ka siis tegelesid meie kolimisega osaliselt samad inimesed.


Mida soovitad teistele, kes on sarnases olukorras ja otsivad kolimisteenuse pakkujat?

Soovitan valida Adduco! 🙂



Adduco ärikliendi kolimisteenusega saad tutvuda siin.