Müügitingimuste kehtivus

Veebipoe adduco.ee (edaspidi veebipood) omanik on ADDUCO OÜ (registrikood 11213839 ), KMKR EE101058090, asukohaga Leiva 3, 12618 Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Transport Tallinna ja Tartu piires on TASUTA, ülejäänud sihtkohtadesse Adduco kulleriga 15 eurot (sisaldab makse 20%).

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.adduco.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (VÕS), tarbijakaitseseadus (TKS) ja muud õigusaktid.

Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 01.01.2018. Adduco OÜ läbi www.adduco.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohale toimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda Maksekeskus AS pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay) või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kätte toimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Transport kliendile teostatakse vastavalt esitatud tellimusele. Kaup transporditakse kinniste kaubabusside või rekkatega. Juurdepääs objektile peab olema tagatud kliendi poolt. Transpordi ning mahalaadimise eest vastutab Adduco OÜ, kui klient ei soovi teisiti.

Kliendil on võimalik tulla enda tellimusele ka ise järgi Adduco OÜ kauba ladudesse aadressitele Leiva 3, Tallinn 12618 ja Ringtee 25, 50105 Tartumaa. Ise kaubale järele tulles on vajalik sellest eelnevalt märku anda telefonil +372 5852 0602 ja aeg laoga kokku leppida.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 15 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. Kui selline olukord peaks tekkima, siis kindlasti teavitatakse klienti.

Tasuta transporti teostatakse klientidele Tallinna ja Tartu linnade piires.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@adduco.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup on defektiga. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni 14 päeva jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese 3 päeva jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@adduco.ee või helistada telefonil: +372 6827727.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Adduco OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Adduco OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@adduco.ee või helistada telefonil: +372 6827727. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

KOLIMISTARVIKUTE RENDILEPING

Adduco OÜ, registrikoodiga 11213839, asukohaga Leiva 3, Tallinn, 12618 (edaspidi ka Rendileandja) ja
Rentnik, kes on nimetatud kolimistarvikute rendilepingu (edaspidi ka Leping) lisaks oleval tellimislehel,
Lepingus edaspidi viidatud ka kui Pool või ühiselt kui Pooled, on sõlminud Lepingu järgmistel tingimustel:

1. Lepingu objekt

1.1 Lepinguga antakse Rentnikule kasutamiseks Rendileandjale kuuluvad kolimistarvikud (edaspidi: Rendiobjekt) Lepingus toodud tingimustel ja tellimislehel näidatud koguses ja ajaks.
1.2 Rendiobjekt on üle antud tervena ja puhtana.
1.3 Rentnik kasutab Rendiobjekti ainult Rendiobjekti iseloomust tulenevatel eesmärkidel. Rendiobjekti tohib kasutada ainult majapidamisse tavapäraselt kuuluvate asjade või kontoritarvete kolimiseks. Rendiobjekti kasutamine ohtlikke ainete transportimiseks, mis võivad kahjustada Rendiobjekti, on keelatud.

2. Lepingu jõustumine ja kehtivus

2.1 Leping on sõlmitud ja jõustub Rentniku allkirjastatud tellimislehe aktsepteerimisel Rendileandja poolt ning rendisumma tasumisel Rendileandjale või tellimislehe alusel koostatud arve väljastamisel Rendileandja lepingulisele kliendile. Lepinguline klient on Rentnik, kellega Rendileandja on eelnevalt kokku leppinud arvelduste teostamise korra. Leping kehtib tellimislehel näidatud rendiperioodi lõpuni.
2.2 Rendiobjekti Rentnikule üleandmise kohta teevad Lepingu Pooled vastava märke tellimislehele.
2.3 Kui Rentnik ei tagasta rendiperioodi lõpuks Rendileandjale Rendiobjekti, pikeneb Lepingu kehtivus igakordselt automaatselt tellimislehel näidatud rendiperioodi pikkuse võrra.

3. Rent

3.1 Kolimistarvikuid saab rentida www.adduco.ee e-poe vahendusel märkides kolimistarvikute koguse ja soovitud rendiperiood.
3.1.1 Kolimistarvikute eest saab tasuda sealsamas e-poes lisades soovitud tooted ostukorvi ja sooritades ostu.
3.2 Rentnik tasub Rendileandjale Rendiobjekti kasutamise eest renti vastavalt www.adduco.ee e-poes näidatud hinnakirjale, Rendiobjektiks olevate kolimistarvikute kogusele ning rendiperioodi pikkusele.
3.3 Rentnik tasub renti enne Rendiobjekti vastuvõtmist Rendileandjale. Rendiperioodi pikenemisel väljastab Rendileandja Rentnikule arve iga pikenenud rendiperioodi kohta. Rentnik kohustub arved tähtaegselt tasuma. Rendileandja lepingulised kliendid tasuvad renti vastavalt tellimislehe alusel koostatud arvele, arvel näidatud tähtajaks ja tingimustel.
3.4 Renditud kolimistarvikutele võib ise järele tulla rendipunktidesse aadressitel Leiva 3, Tallinn ja Ringtee 25, Tartu või valides e-poes tasuta transpordi Tallinnas ja Tartus. Rendileandja poolne transport muudesse sihtkohtadesse kokkuleppel.
3.4.1 Renditud kolimistarvikud saab tagastada punktis 3.2 toodud aadressitel või tellides tasuta järeletulemise Tallinnas ja Tartus. Rendileandja poolne tagastus muudest kohtadest kokkuleppel. Renditud kolimistarvikud saab tagastada nimetatud rendipunktidesse E-R 08.00-16.00 ja L-P 09.00-15.00 või tellides selleks Rendileandja transpordi telefonil 6827727 või e-mail teel info@adduco.ee.

4. Poolte õigused ja kohustused

4.1 Rendileandjal on õigus:
4.1.1 kontrollida Rendiobjekti sihipärast kasutamist;
4.1.2 saada kokkulepitud suuruses ja tähtaegadel renti vastavalt Lepingu tingimustele;
4.1.3 nõuda Rentniku poolt tekitatud kahju hüvitamist.
4.2 Rentnikul on õigus:
4.2.1 saada Rendiobjekt enda kasutusse tellimislehel märgitud asukohas ja ajal eeldusel, et Rendileandja on tellimislehe kinnitanud ning Rentnik on rendisumma tasunud või Rendileandja lepingulisele kliendile on arve väljastatud;
4.2.2 tagastada Rendiobjekt tellimislehel märgitud asukohta ennetähtaegselt. Ennetähtaegse tagastamise korral jooksva rendiperioodi rendi ümberarvestust ei tehta.
4.3 Rendileandja on kohustatud:
4.3.1 andma Rendiobjekti Rentniku valdusesse Lepingu punktis 4.2.1 kirjeldatud ajal;
4.3.2 võimaldama Rentnikul Lepingu kehtivuse ajal kasutada Rendiobjekti.
4.4 Rentnik on kohustatud:
4.4.1 kasutama Rendiobjekti hoolikalt ja vastavalt Rendiobjekti sihtotstarbele;
4.4.2 mitte tegema Rendiobjektile parendusi ega täiendusi;
4.4.3 teatama Rendileandjale viivitamatult ohust Rendiobjektile, võttes koheselt tarvitusele abinõud nende tagajärgede likvideerimiseks;
4.4.4 mitte andma Rendiobjekti kolmandate isikute kasutusse ilma Rendileandja eelneva kirjaliku loata;
4.4.5 hüvitama täielikult Rendiobjekti hävimisest ja kahjustumisest tuleneva kahju, mis tekib ajal, kui Rendiobjekt oli Rentniku valduses, kui ta ei tõenda, et hävimine või kahjustumine toimus asjaoludel, mis ei tulenenud temast. Rentnik ei vastuta Rendiobjekti hariliku kulumise, seisukorra halvenemise ja muutuste eest, mis kaasnevad Rendiobjekti lepingujärgse kasutamisega.

5. Poolte vastutus

5.1 Alates Rendiobjekti üleandmisest kuni selle tagastamiseni (riski üleminek) vastutab Rentnik Rendiobjekti säilimise eest.
5.2 Lepinguga võetud kohustuste täitmata jätmise või mittekohase täitmise eest kannavad Pooled Lepingus ning Eesti Vabariigi õigusaktides ettenähtud vastutust.
5.3 Iga Lepingust tuleneva rahalise kohustuse mittetähtaegse tasumise korral on Rendileandjal õigus nõuda viivist 0,2 protsenti tasumisele kuuluvast summast iga tasumisega viivitatud päeva eest. Rendileandjal on õigus loovutada rendilepingust tulenev nõue selle sissenõudmiseks kolmandale isikule.
5.4 Rendileandja ei vastuta Rendiobjekti abil hoiustatavate või transporditavate esemete kahjustumise või hävimise eest.

6. Asendustasu

6.1 Rendiobjekti hävimisel, kadumisel, kasutuskõlbmatuks muutumisel või olulisel määral kahjustamisel, näiteks lepingule mittevastava kasutamise korral, kohustub Rentnik maksma Rendileandjale viimase esitatud arve alusel kahjutasu järgmises ulatuses:
6.1.1 Adduco plastikust kolimiskast: 11.90 eurot/tükk;
6.1.2 Adduco liftikatete universaalkomplekt: 1188 eurot/tükk;
6.2 Rendileandja üldjuhul ei nõua tagatist. Kuid Rendileandjal on õigus nõuda Rentnikult Rendiobjekti eest tagatise tasumist enne Rendiobjekti üleandmist või rendiperioodi ajal, kui ilmneb Rendiobjekti säilimist ohustav asjaolu. Tagatise suuruse määramisel lähtutakse Lepingu punktis 6.1 toodud hinnakirjast.

7. Lepingu lõppemine

7.1 Leping lõpeb:
7.1.1 Lepingu punktis 2.1 sätestatud tähtaja möödumisel, kui ei toimu lepingu automaatset pikenemist järgmiseks rendiperioodiks;
7.1.2 Rendiobjekti hävimisel, kadumisel või kasutamiskõlbmatuks muutumisel;
7.1.3 Lepingu lõppemisel muul seaduses või Lepingus toodud alusel, s.h Poole poolt Lepingust taganemisel või Lepingu ülesütlemisel;
7.1.4 Rentniku pankroti või likvideerimise korral.
7.2 Mõjuval põhjusel võib kumbki lepingupool Lepingu erakorraliselt üles öelda.
7.3 Rendileandja võib Lepingu igal ajal üles öelda, kui Rentnik jätab rendi tähtaegselt tasumata.
7.4 Lepingu ülesütlemine Poole poolt peab toimuma kirjaliku avalduse esitamisega teisele Poolele. Kirjalikus avalduses peab olema märgitud Rendiobjekt, Lepingu lõpetamise päev ja Lepingu lõpetamise alus.

8. Rendiobjekti üleandmine Lepingu lõppemisel

8.1 Rentnik on kohustatud Lepingu kehtivuse viimasel päeval andma Rendiobjekti Rendileandjale üle ja Rendileandja on kohustatud Rendiobjekti vastu võtma. Rendiobjekti tagastamise kohta teeb Rendileandja märke tellimislehele.
8.2 Rendiobjekti üleandmisega viivitamisel on Rentnik kohustatud peale Rendi ja muude Lepingu kohaselt tasumisele kuuluvate maksete, tasuma leppetrahvi 1 protsendi rendiperioodi rendisummalt iga üleandmisega viivitatud päeva eest.

9. Lõppsätted

9.1 Lepingu tingimusi võib muuta või Lepingut täiendada ainult Poolte kirjalikul kokkuleppel, v.a. juhtudel kui Lepingu tingimuste muutmise vajadus tuleneb Eesti Vabariigi õigusaktidest.
9.2 Lepingust tulenevad ja sellega seotud vaidlused püüavad Pooled lahendada läbirääkimiste teel. Kui vaidlust ei õnnestu lahendada Poolte läbirääkimiste teel, on Pooltel õigus pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtusse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.
9.3 Lepingu lahutamatuks osaks on Rentniku täidetud ja taasesitatav ning Rendileandja poolt aktsepteeritud kolimistarvikute rendilepingu tellimisleht. Tellimisleht võib olla vormistatud paberil või elektrooniliselt.
9.4 Kolimistarvikute rendilepingu tellimislehe alusel rendiarve tasumisega kinnitab Rentnik, et on kätte saanud tellimislehe ja käesoleva kolimistarvikute rendilepingu ning on nende sisust teadlik.

Soovime teile meeldivaid ostukogemusi meie veebipoes!