Oleme usaldusväärne partner kolimisteenustes. Personaalse pakkumise tellimiseks helistage telefonil 6 827 727, saatke e-mail: info@adduco.ee või täitke allolev tellimisvorm.

Ettevõtte nimi ja kontaktisik (nõutav)

E-mail (nõutav)

Kontakttelefon (nõutav)

Kolimise alguspunkt, sihtkoht, töökohtade arv ja muu oluline lisainfo

Kuidas pakime?
Täielik pakkimine Kolimise eelne täielik pakkimine tähendab kõikide kolitavate esemete pakkimist selliselt, et tavatingimustes oleks tagatud nende vigastusteta transport. Antud juhul vastutab Adduco täielikult kõikide kolitavale kaubale tekkinud vigastuste eest, mis kolimise käigus tekkisid ja polnud eelnevalt kooskõlastatud.Osaline pakkimine Kolimisele eelnev osaline pakkimine tähendab seda, et Adduco kolijate poolt pakitakse kõik need esemed, mille osas meid on eelnevalt, tellimust vormistades, teavitatud. Selliselt pakitud asjade säilimise eest vastutab Adduco kogu kolimise vältel täielikult, muude kolitvate asjade eest mitte. Asju, mille pakkimise vajalikkusest meid pole eelnevalt teavitatud, võivad kolijad jätta pakkimata, kui nad nii otsustavad, lähtudes enda päevatööde graafikust.Ei paki Kui pakkimist pole eraldi tellitud, siis Adduco ei vastuta ühegi eseme säilimise eest kolimise vältel. Pakkimise mittetellinud kliendi asjade kaitseks kasutatakse kolimisautos siiski kolimistekke, kilet, teipi ning koormarihmasid, et kindlustada võimalikult turvaline autotransport.

Soovite ka kolimiskaste?
Rentida plastikustOsta papistEi soovi

Sisestage turvakood: captcha

Kinnitan, et kõik sisestatud andmed on korrektsed ja päringus toodud pakkimise tingimuste erisused on mulle arusaadavad.

Pakume professionaalset kolimisteenust äriklientidele üle kogu Eesti ning oleme valmis kontori kolima ka välismaale. Meie kolijad on abiks äripinna vahetamisel, jagavad asjatundliku nõu kolimise korraldamisel ja aitavad kontori mööblit paigutada ning monteerida. Adduco kolimisteenusega on Teie äripinna kolimine stressivaba.

kolimisteenused

Kuidas kujuneb kolimisteenuse hind?

1) Kolimisprotsess algab kolimise aja määramisest. Büroopinnad on sageli vaja vabastada lühikese etteteatamise järel, mis tähendab kiiret reageerimist ja tööde ettevalmistust kolimisteenuste firma poolt.

2) Äripindade puhul tuleb sageli kolimistööd teha peale tööpäeva lõppu, mis tähendab lisakulu tööjõuressursile.

3) Peale ajalist faktorit on oluline määrata kolitava inventari kogus ja esemete suurus.

4) Asjade hulga järgi selgub kolimiseks vajalik kolijate arv ja kolimisauto suurus.

5) Kolimiseks kuluv aeg sõltub nii asjade hulgast kui kolitava objekti ja sihtkoha vahemaast.

6) Esemete toimetamine lähtekohast sihtkohta sõltub nii kolimisauto ligipääsetavusest kui esemete suurusest, raskusest ning näiteks lifti olemasolust ja hoone korrustest.

7) Raskesti ligipääsetavad kohad ja suured esemed nõuavad sageli eritõstete teostamist, näiteks seifi või suurte printerite transport.

Igal kliendil on valikuvõimalus, milliseid teenuseid ta kolimise käigus soovib tellida. Meie kolimisspetsialistid teevad kõik vajaliku mugavaks kolimiseks, alates asjade ümberpaigutamisest kontoris kuni kolimise terviklahendusteni. Põhjalik planeerimine tagab muretu ja kiire kolimisteenuse.

Tutvuge meie poolt teostatud kolimisteenustega.

Click edit button to change this text.

This is the call to action description. Click edit button to change this text.