Ärikliendi kolimisteenused

Telli mugav kõik-ühes ärikliendi kolimisteenus Adducost

adduco-rating-EST-black
adduco-kolimisspetsialistid

Valik ärikliente, kes on usaldanud Adduco kolimisteenust

ariklient-01

Võtame vastu iga väljakutse, sõltumata kolimise keerukusest.

Vaata 38-sekundi tutvustavat videot 👇

Kolime nii kontorit, bürood, ladu, näitust kui ka arhiivi.

Igal kliendil on valikuvõimalus, milliseid teenuseid ta kolimise käigus soovib tellida.

Meie kolimisspetsialistid teevad kõik vajaliku mugavaks kolimiseks, alates asjade ümberpaigutamisest kontoris kuni kolimise terviklahendusteni.

Põhjalik planeerimine tagab muretu ja kiire kolimisteenuse.

adduco_web-02

Ärikliendi kolimisteenuse hinna kujundavad mitmed tegurid:

Lisaks on võimalik tellida juurde ka lisakindlustus erihinnaliste esemete suhtes.

Galerii tehtud töödest

Klient räägib kogemusest Adduco kolimisteenusega

Loe ettevõtte Wise kogemust, kuidas aitasime neil kolida 9000 m² suurust kontorit

Miks on Adduco hinnapakkumine üldjuhul kõrgem võrreldes konkurentidega?

Adduco kolimisteenust kasutades on sul vähem riske, et midagi läheb totaalselt valesti.

Kui valid odava ja ebausaldusväärse kolimisfirma, riskid sellega, et tööprotsessid võivad seiskuda ning lõplik hind osutub lubatust palju kõrgemaks.

Kord nädalas jõuab Adduco postkasti kiri, kus meil palutakse minna parandama teise kolimisettevõtte tööd.

Loe kliendi lugu siit, miks ei tasu valida esimest ettejuhtuvat kolimisettevõtet.

Kui sa valid Adduco, siis sa valid kõrgeima usalduse ja parima kvaliteediga kolimisettevõtte Eestis.

adduco-rating-EST-white
tabel-vordlus-AB

Küsimused ja vastused

Iga kolimine on erinev ja teenuse hind sõltub mitmetest teguritest:

1. Kolitavate esemete kogustest ja suurusetest.

2. Asjade hulga järgi selgub kolimiseks vajalik kolijate arv ja kolimisauto suurus.

3. Kolimiseks kuluv aeg sõltub nii asjade hulgast kui kolitava objekti ja sihtkoha vahemaast.

4. Esemete toimetamine lähtekohast sihtkohta sõltub nii kolimisauto ligipääsetavusest kui esemete suurusest, raskusest ning näiteks lifti olemasolust ja hoone korrustest.

5. Raskesti ligipääsetavad kohad ja suured esemed nõuavad sageli eritõstete teostamist, näiteks klaveri või seifi transport.

6. Igal kliendil on valikuvõimalus, milliseid teenuseid ta kolimise käigus soovib tellida. Meie kolimisspetsialistid teevad kõik vajaliku mugavaks kolimiseks, alates asjade ümberpaigutamisest ruumis kuni kolimise terviklahendusteni. Põhjalik planeerimise tagab muretu ja kiire kolimisteenuse.

Konkreetse hinnapakkumise saamiseks võta meiega ühendust.

Pärast töö teostamist esitame ettevõttele arve, mis tuleb tasuda hiljemalt 14 tööpäeva jooksul.

Kui tellid kauba pakkimise Adducolt ja kolimise käigus saab Sinu vara kahjustada, siis hüvitame tekkinud kahjud.

Telli mugav KÕIK ÜHES ärikliendi kolimisteenus

Küsi pakkumist või lisainfot

Hinnapäring esita siin

Tavaliselt vastame päringule 1 tunni jooksul, aga kõige hiljemalt 24h jooksul.