Ärikliendi kolimisteenused
Telli mugav kõik-ühes ärikliendi kolimisteenus Adducost
Valik ärikliente, kes on usaldanud Adduco kolimisteenust
Võtame vastu iga väljakutse, sõltumata kolimise keerukusest.
Vaata 38-sekundi tutvustavat videot 👇
Kolime nii kontorit, bürood, ladu, näitust kui ka arhiivi.
- Esimesel kohtumisel selgitame välja kolimise üksikasjad, et kolimine laabuks ohutult ja murevabalt.
- Jagame teiega asjatundlikku nõu äripinna kolimise korraldamisel.
- Kolime Sinu etteantud kuupäevadel ja kellaaegadel (vajadusel isegi õhtuti või nädalavahetusel).
- Teie vajadustest lähtuvalt monteerime mööbli lahti ja kokku või kolime tervikuna.
- Kui soovite vabaneda üleliigsest kraamist (nt vana mööbel, tehnika, dokumendid jms), siis kanname hoolt ka selle eest. Teostame transpordi jäätmejaama või saadame taaskasutusse.
- Teostame vajadusel ka raskete esemete transpordi (seifid, tööstusseadmed jms).
- Mahukama kolimisprotsessi käigus juhib kolimist Adduco väljaõppinud objektijuht, kes hoiab kolimise plaani ja kommunikatsiooni raamides ning lahendab jooksvad probleemid.
Igal kliendil on valikuvõimalus, milliseid teenuseid ta kolimise käigus soovib tellida.
Meie kolimisspetsialistid teevad kõik vajaliku mugavaks kolimiseks, alates asjade ümberpaigutamisest kontoris kuni kolimise terviklahendusteni.
Põhjalik planeerimine tagab muretu ja kiire kolimisteenuse.
Ärikliendi kolimisteenuse hinna kujundavad mitmed tegurid:
- kolimise aadressid, ligipääsud, teekond, korrused.
- kolitav maht ja sellega seonduvad tegevused.
- lisateenused: pakkimine, kolimiskastid, eritõsted, vaheladu.
- eripärad: kolimine väljaspool tavatööaega, lühike etteteatamine kolimissoovist, eritehnika kaasamine kolimisse, jäik kolimiskava.
- Kolija vastutuskindlustust kuni 32000€ ulatuses, kui kaup on meie poolt pakitud
Lisaks on võimalik tellida juurde ka lisakindlustus erihinnaliste esemete suhtes.
Klient räägib kogemusest Adduco kolimisteenusega
Miks on Adduco hinnapakkumine üldjuhul kõrgem võrreldes konkurentidega?
Adduco kolimisteenust kasutades on sul vähem riske, et midagi läheb totaalselt valesti.
Kui valid odava ja ebausaldusväärse kolimisfirma, riskid sellega, et tööprotsessid võivad seiskuda ning lõplik hind osutub lubatust palju kõrgemaks.
Kord nädalas jõuab Adduco postkasti kiri, kus meil palutakse minna parandama teise kolimisettevõtte tööd.
Loe kliendi lugu siit, miks ei tasu valida esimest ettejuhtuvat kolimisettevõtet.
Kui sa valid Adduco, siis sa valid kõrgeima usalduse ja parima kvaliteediga kolimisettevõtte Eestis.
Küsimused ja vastused
Kui palju maksab büroo, lao või arhiivi kolimine?
Iga kolimine on erinev ja teenuse hind sõltub mitmetest teguritest:
1. Kolitavate esemete kogustest ja suurusetest.
2. Asjade hulga järgi selgub kolimiseks vajalik kolijate arv ja kolimisauto suurus.
3. Kolimiseks kuluv aeg sõltub nii asjade hulgast kui kolitava objekti ja sihtkoha vahemaast.
4. Esemete toimetamine lähtekohast sihtkohta sõltub nii kolimisauto ligipääsetavusest kui esemete suurusest, raskusest ning näiteks lifti olemasolust ja hoone korrustest.
5. Raskesti ligipääsetavad kohad ja suured esemed nõuavad sageli eritõstete teostamist, näiteks klaveri või seifi transport.
6. Igal kliendil on valikuvõimalus, milliseid teenuseid ta kolimise käigus soovib tellida. Meie kolimisspetsialistid teevad kõik vajaliku mugavaks kolimiseks, alates asjade ümberpaigutamisest ruumis kuni kolimise terviklahendusteni. Põhjalik planeerimise tagab muretu ja kiire kolimisteenuse.
Konkreetse hinnapakkumise saamiseks võta meiega ühendust.
Pärast töö teostamist esitame ettevõttele arve, mis tuleb tasuda hiljemalt 14 tööpäeva jooksul.
Kui tellid kauba pakkimise Adducolt ja kolimise käigus saab Sinu vara kahjustada, siis hüvitame tekkinud kahjud.
Telli mugav KÕIK ÜHES ärikliendi kolimisteenus
Küsi pakkumist või lisainfot
Hinnapäring esita siin
Tavaliselt vastame päringule 1 tunni jooksul, aga kõige hiljemalt 24h jooksul.



