Tegime intervjuu Argo Vaiklaga, kes on disaini- ja sisearhitektuuribüroo Vaikla Disain asutaja.
Palun kirjelda lühidalt oma mõtteid kolimisfirma otsingul. Samuti eeldusi ja ootusi kolimisteenuse osutaja osas.
Oleme ka varem kolimisfirma teenust kasutanud, kuid sellest on tõsi küll juba mitukümmend aastat tagasi, kui just sinna Pika tänava büroosse kolisime. Tookord sujus kõik suurepäraselt. Kahjuks enam ei mäleta, kuidas tookord partneri otsimine käis.
Seekord otsustasime esialgu kolimisega ise hakkama saada. Seda põhjusel, et aega oli ning asukohast tingituna (vanalinn) tundus järk-järguline kolimine sobivam. Samuti oli plaanis väga suur osa aegunud kataloogidest ning arhiivist lihtsalt utiliseerida ja sorteerimine võttis aega. Saimegi sellega ilusti hakkama kuni järg jõudis suuremate objektideni nagu kapid, lauad ja muu selline. Tekkis arusaamine, et nende transporti oleks siiski mõttekas korraldada professionaalide abiga. Seda enam, et pinna üleandmise tähtaeg hakkas lähenema.
Eeldus kolimisfirmale oli see, et kokkulepitud ajavahemikul (kuna tegemist oli vanalinna transpordikeelu alaga) saaks töö korraga ning korrektselt tehtud. Eeldasin, et firma esindaja suudab adekvaatselt hinnata vajalikku transpordivahendi mahtu ning kolimismeeskonna suurust, et suured ning rasked esemed turvaliselt kolmandalt korruselt ilma kahjustamata alla saaks.
Kas valisid mitme teenusepakkuja vahel või võtsid esimese ettejuhtuva?
Minu viga ja kooliraha seisnes tõesti selles, et kuna otsus kolimisfirmat kasutada tuli üsna viimasel hetkel ja nii öelda töö käigus, siis taustauuringuga ei tegelenud ja võib öelda, et võtsin esimese ettejuhtuva.
Mis oli põhikriteerium, millele teenusepakkuja pidi vastama, et Sa neid valiksid? Oli see hind, vastamise kiirus, leitavus, tagasiside internetis?
Põhikriteerium oli, et teenusepakkuja oleks võimeline etteantud töö sooritama piiratud aja raamides ehk siis ühekorraga. Esimesele valikule aitas kaasa leitavus ning lubadus töö kohe ära teha. Peab ütlema, et kerge kahtluseuss jäi närima, et kas kõik sujub (nagu välja tuli, ei sujunudki) ja seda just sellepärast, et ei otsinud teenusepakkujat läbi soovituse.
Mis juhtus, kui kolimisteenus kokkulepitud ajal toimuma pidi?
Juhtus see, et kokkulepitud ajal ilmus kohale ilma kirjadeta, väga halvas seisukorras väike kaubik koos kahe umbkeelse kahtlase väljanägemisega luise kodanikuga. Vene keelele üle minnes sain teada, et tõesti on tegemist soovitud teenusepakkujaga. Kuna ise olen disainer ning silmamõõtu kogu elu treeninud, siis ilmselge oli, et sellesse masinasse kogu kraam korraga ära ei mahu. See tähendas kolimisprotsessi venimist mitmele päevale, sest piirkonda sissesõit on lubatud ainult kella kümneni.
Küsitav tundus ka kahe seltsimehe võime rasked asjad ilma trepikoja ning mööbli lõhkumiseta autoni saada. Ühesõnaga valik oli, kas riskida ja lasta katsetada, ilmselt ise käsi külge pannes ning närvitsedes või saata seltskond kuu peale. Tundus kuidagi meeldivam ja stressivabam see teine variant, seda enam, et väike ajavaru oli uus kolimisfirma otsida.
Kuidas jõudsid peale luhtunud kolimise katset Adduconi?
Adduconi jõudsime päris lihtsalt poole tunni jooksul ja kahte sõltumatut teed pidi. Kõigepealt tegime vähe põhjalikumat taustauuringut just tagasiside osas, vaatasime ka klientuuri andmeid ning samuti saime ka hea soovituse tuttava kaudu.
Kuidas oli asjaajamine Adducoga ja Adduco-poolne kolimisteenus ise?
Asjaajamine Adducoga oli suurepärane. Kiiresti sai transpordi ja meeskonna suuruse vajadused paika, lubadused tundusid adekvaatsed ja kindlust sisendavad. Kolimisteenus ise oli professionaalne ning kiire. Meeldis, et meeskonnal oli juht, kes vastutas ja juhendas. Ja no tõesti peaks Eestis ikka asju saama ajatud eesti keeles.
Mida soovitad teistele, kes leiavad end kolimisteenuse pakkujat valides samast olukorrast?
Soovitan teha põhjalikumat taustauuringut. Oluline ning kindlust sisendav on kindlasti tuttava või teenust kasutanu soovitus. Adducot julgen ka mina kindlalt soovitada, tervituste ja tänuga.
Adduco ärikliendi kolimisteenusega saad tutvuda siin.