Aasta l\u00f5pupool on hea aeg meenutamaks kogemusi, mis t\u00e4navu saadud on. Siiani on eredalt meeles \u00fcks suvine projekt, mis oli suur v\u00e4ljakutse tervele Adduco tiimile. Meie poole p\u00f6\u00f6rduti sooviga toimetada<\/strong> uus k\u00fclmik<\/strong> \u00fchte vanalinna katusekorterisse<\/strong>, mis planeerides tundus tavalise t\u00f6\u00f6na, aga osutus t\u00f5eliseks tuleristseks.<\/p>\n Loe l\u00e4hemalt sellest, kuidas \u00fche k\u00fclmiku kolimine p\u00e4\u00e4dis terve vanalinna t\u00e4nava sulgemise ja kraana kohalekutsumisega.<\/p>\n <\/a><\/p>\n Projekt algas \u00fcsna tavap\u00e4raselt. Kuigi k\u00fclmiku viimine kuuekorruselise maja katusekorterisse on raske t\u00f6\u00f6, on see kogenud ja abivahenditega kolija<\/a> jaoks t\u00e4iesti tehtav \u00fclesanne. Korteri l\u00e4vel ilmnes aga apsakas.<\/p>\n Logistiku ja kliendi vahel oli olnud m\u00f6\u00f6dar\u00e4\u00e4kimine, mille t\u00f5ttu ilmnes alles toaukse juures, et k\u00fclmkapp ei mahu sellest l\u00e4bi. Lisaks oli k\u00fclmik saanud kaks suurt kriimustust. Sellele j\u00e4rgnes uus m\u00f5\u00f5tmine ja regrupeerumine ning teine katse uksest l\u00e4bi p\u00e4\u00e4seda. Ka seegi kord j\u00e4i ainult katseks. Korteriomanik pakkus v\u00e4lja idee sein lihtsalt \u00e4ra l\u00f5hkuda, kuid oli veel \u00fcks v\u00e4hem-destruktiivsem v\u00f5imalus\u2026<\/p>\n K\u00f5ikidest v\u00f5imalikest variantidest j\u00e4i s\u00f5elale k\u00fcllaltki ekstreemne<\/strong> plaan t\u00f5sta k\u00fclmik korterisse l\u00e4bi k\u00f6\u00f6gi kohal oleva katuseakna. Uurimisel selgus, et m\u00f5\u00f5dud klappisid \u2013 kindlasti oli tegemist sentimeetrite m\u00e4nguga, aga see oli v\u00f5imalik. Tuli vaid leida vastav kraana.<\/p>\n Kliendile ei saanud aga \u00fcle anda kriibitud k\u00fclmikut. Selleks toimetasime ta ainsasse m\u00f5eldavasse kohta v\u00e4rvit\u00f6\u00f6dele \u2013 autoremondit\u00f6\u00f6kotta, kus k\u00fclmik sai tuunitud v\u00e4ljan\u00e4gemise, mis meeldis kliendiele algsest veelgi enam. K\u00fclmkapp oli kolimiseks valmis.<\/p>\n Samal ajal oli leitud partner kraana osas Strele Logistics n\u00e4ol, kes tegi vastavad m\u00f5\u00f5tmised ja kinnitas, et projekt on teostatav. Paralleelselt oldi palavikuliselt kontaktis Tallinna LV-ga, et saada luba 60-tonnise masina vanalinna parkimiseks ja sellega seal opereerimiseks.<\/p>\n <\/a><\/p>\n T\u00e4nav oli kraana jaoks suletud, katuseakna raam eemaldatud, k\u00fclmkapp ning aken polsterdatud – t\u00f6\u00f6 algas. Inimesed tulid s\u00f6\u00f6gikohtadest uudistama ja turistid j\u00e4\u00e4dvustasid tegevust. Peale kraana t\u00f5sterihmadele s\u00e4ttimist algas t\u00f5ste katuse suunas.<\/p>\n Huvitavaks tegi asjaolu veel see, et kraanajuht pidi t\u00f6\u00f6tama pimesi, sest tema vaatev\u00e4lja piiras katuse \u00e4\u00e4r. Selleks oli ta suhtluses korteris viibiva kolijaga, kes teda juhendas raadiosaatja teel, keda omakorda juhendas kolija katuselt. Vaatamata kartustele ja takistustele \u00f5nnestus t\u00f5ste perfektselt esimesel katsel.<\/p>\n Kokkuv\u00f5tteks v\u00f5ib \u00f6elda, et projekt oli edukas<\/strong>: klient sai k\u00fclmiku oma korterisse, isegi ilusamal kujul kui algselt. K\u00f5ikide tagasil\u00f6\u00f6kide kiuste tegime selle t\u00f6\u00f6 l\u00f5puks \u00f5nnestunult \u00e4ra ja ei murdnud enda kreedot \u2013 iga kolimine, mida on v\u00f5imalik teostada, ei j\u00e4\u00e4 meiepoolse suutmatuse p\u00e4rast tegemata.<\/p>\n Samal teemal: \u201eRaskete esemete kolimine: mis on oluline?\u201d<\/a><\/p>\n\u00dclevaade<\/h2>\n
\n
Oli aeg kasutada rasketehnikat<\/h2>\n
Kuidas kulges?<\/h2>\n