Oma ettev\u00f5tte kolimine peaks olema p\u00f5nev aeg \u2013 ees on uued horisondid ja v\u00e4rskem t\u00f6\u00f6keskkond. Selle k\u00f5ige haldamine aga on sageli k\u00f5ike muud, sest t\u00f6\u00f6 j\u00e4\u00e4b seisma ja t\u00e4helepanelikku planeerimist peab alustama v\u00f5imalikult varakult.<\/p>\n
Professionaalsed \u00e4rikliendi kolimis<\/a><\/span>teenused<\/a><\/span> muudavad v\u00e4hemalt \u00fche osa kogu protsessist valutuks, aga et optimeerida ka \u00fclej\u00e4\u00e4nut, tuleb astuda ka muid samme.<\/p>\n <\/a><\/p>\n Uuri kolimisteenuse pakkujaid ja planeeri detailid. <\/b>Sobiva teenusepakkuja leidmise h\u00f5lbustamiseks vajaminevaid juhiseid oleme juba kirj<\/a><\/span>eldanud<\/a><\/span>.<\/p>\n<\/li>\n Palka kolimisteenuse pakkuja. <\/b>Ilmselge samm, mille tulemus n\u00f5uab head ajastamist. Millal on teie uus b\u00fcroopind saadaval? Mis aeg oleks ettev\u00f5tte t\u00f6\u00f6protsessi, klientide vaatevinkli ja \u00fcle\u00fcldise mugavuse j\u00e4rgi k\u00f5ige parem?<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n Teavita kliente v\u00f5imalikult varakult ja tuleta neile meelde. <\/b>Kui pakutud teenused h\u00f5lmavad pidevat suhtlust ja k\u00e4ttesaadavust, on see samm h\u00e4davajalik. Katkestustest teada andmine s\u00e4\u00e4stab nii neid kui sind ebameeldivatest olukordadest.<\/p>\n<\/li>\n Teavita oma t\u00f6\u00f6tajaid. <\/b>Kaardista kogu protsess ajaliselt, et su alluvad teaksid, millal valmistuda kolima ja valmis olla taas t\u00f6\u00f6d alustama.<\/p>\n<\/li>\n Anna teada kontaktandmete muutumisest. <\/b>Olgu tegemist tavaposti v\u00f5i t\u00f6\u00f6ga seonduvate tarnetega, kindlasti ei tohiks tekkida vaakumit, kus teie ettev\u00f5ttel polegi m\u00f5neks ajaks aadressi.<\/p>\n<\/li>\n Ole kolimisp\u00e4eval valmis ootamatusteks. <\/b>Hea k<\/a><\/span>olimisteenus<\/a><\/span> ja p\u00f5hjalik planeerimine aitavad paljusid probleeme \u00e4ra hoida, k\u00fcll aga v\u00f5ib protsessi aeglustada inimlik eksimus v\u00f5i muud ootamatud m\u00f5jud.<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n <\/a>Kogu protsessi kestvus oleneb loomulikult ettev\u00f5tte suurusest, olemusest ja klientidest<\/b>. N\u00e4iteks kui on tegemist kontori kolimisega, ei pruugi teavitamise ja planeerimise aeg nii kauge v\u00f5i pikk olla kui esinduse v\u00f5i salongi oma. Kui kliendile on kohalolek ja k\u00e4ttesaadavus t\u00e4htis, peavad varakult saabuma teavitused ja valmima plaanid.<\/p>\n Kolimise puhul tuleks siiski r\u00e4\u00e4kida kuudest, mitte n\u00e4dalatest, mis k\u00f5igele kuluda v\u00f5ib, kuigi reaalne asjade transport v\u00f5ib m\u00f6\u00f6duda vaid p\u00e4evaga. Loomulikult tahaks v\u00f5imalikult kiiresti ja v\u00e4hese mureta kogu asja tehtud saada, aga ajas\u00e4\u00e4st v\u00f5ib kergesti muutuda -raisuks, kui k\u00f5igega arvestamata j\u00e4tta.<\/p>\n Vajad n\u00f5u, v\u00f5i juba planeeridki kolimist? \u00c4rikliendi kolimisteenused pole ainuke meie pakutav v\u00f5imalus. <\/b><\/p>\n Tule t<\/a><\/span>utvu<\/a><\/span> erinevate teenustega!<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Oma ettev\u00f5tte kolimine peaks olema p\u00f5nev aeg \u2013 ees on uued horisondid ja v\u00e4rskem t\u00f6\u00f6keskkond. Selle k\u00f5ige haldamine aga on<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"inline_featured_image":false,"footnotes":""},"categories":[21],"tags":[],"acf":[],"yoast_head":"\nSammud ettev\u00f5tte kolimisprotsessis<\/h2>\n
\n
\n
Kui palju aega v\u00f5tta ja j\u00e4tta?<\/h2>\n