Adduco OÜ | Uudised/blogi - Adduco OÜ
  •  

    Mida teha kui on aeg kodumaa tolm jalge alt pühkida? Kas oleks kergem jätta kõik maha ja alustada uuesti? Ettevõtted võivad nüüdsel ajal üsna kiiresti vajada ümberasumist – mis on sel puhul lahendused? Mida aeg edasi, seda kättesaadavamaks maailm muutub. See ei seisne ainult välismaa nägemises või kogemises lühikese aja jooksul, vaid ka seal elamises ja töötamises. Tänapäeva Euroopa on muutusterohke ja see võib …

  •  

    Novembrikuu alguses lõpetas oma menuka üleriiglise tuuri Eesti Toiduliidu värviline lehm. Võrratu veis läbis kolimisautos pika marsruudi Lõuna- ja Põhja-Eesti vahel. Oma teekonnal sai punik suure poolehoiu osaliseks – Toiduliidu eesmärk tutvustada ja soovitada Eesti toitu, eelkõige meie head piima, oli kindlasti edukas. Lehmakest transportis kogu selle pika tee Adduco kolimisauto. Turvaliselt sihtpunkti Kas üks lehm mahub ikka kolimisauto peale? Kindla peale. Kuid tegemist …

  •  

    Millised on enamlevinud vead, mille tõttu kolimine oodatust raskemaks osutub või sootuks ebaõnnestub? Panime kirja 10 neist. 1. Ei tee plaani Planeerimine on eduka kolimise aluseks. Pane paika täpne kolimise kuupäev, lepi kokku kolimisfirma või aitajatega ning jaota kõik tegevused eelneva perioodi peale ära. 2. Kiirustad asjade pakkimisel Õrnemate asjade pakkimisel kasuta mullikilet või muid pehmendusi. Raskemad asjad paki pigem väiksematesse karpidesse ning kindlasti …

  •  

    Mööbli paigaldus võib tunduda esmapilgul küll kerge, kuid töö käigus üle jõu käivaks ülesandeks osutuda. Näiteks võid avastada, et puudu on vajalikud tööriistad, ette pandud kapiuksed ei tule enam lahti või mööbel on liiga raske, et seda soovitud kohta nihutada. Täna kirjutamegi lähemalt sellest, miks ei tasu mööbli kokkupanekut ja paigaldust kergekäeliselt võtta. Mis võib juhtuda, kui mööbli paigaldust õigesti ei tee? On loomulik, …

  •  

    Kiirus ja mugav rutiin on töö juures kaks kõige hinnatumat omadust. Arvatakse, et kui on aeg töökohta kolida, kannatab kogu töökeskkond nende kahe omaduse arvelt, kuid tegelikkus näitab, et ka kontori kolimine võib mööduda sujuvalt ja valutult. Mida arvatakse ja kuidas tegelikult on? Kontori kolimine on üldiselt mugavustsoonist ja harjutud rütmist välja tulek, sellepärast sageli lükatakse seda edasi ja jäetakse planeerimine võimalikult viimasele hetkele. …

  •  

    Sageli ei teata, mille jaoks veel professionaalseid teenuseid olemas on. Klaveri transport ja kolimine on üks nendest, mis hõlmab nii tõstjate valmisolekut, spetsiaalseid tehnikaid, kui ka erivarustust. Kui tekib vajadus klaverit kolida, siis on sageli esimene mõte see, et küll ise saab ja teab paremini. Kuid nii mõnigi kord on tulemus vastupidine, puuduvad kas turvaliseks tõstmiseks vajalikud tarvikud või saab jaks otsa. Kokkuvõttes on …

  •  

    Oma ettevõtte kolimine peaks olema põnev aeg – ees on uued horisondid ja värskem töökeskkond. Selle kõige haldamine aga on sageli kõike muud, sest töö jääb seisma ja tähelepanelikku planeerimist peab alustama võimalikult varakult. Professionaalsed ärikliendi kolimisteenused muudavad vähemalt ühe osa kogu protsessist valutuks, aga et optimeerida ka ülejäänut, tuleb astuda ka muid samme. Sammud ettevõtte kolimisprotsessis Uuri kolimisteenuse pakkujaid ja planeeri detailid. Sobiva …

  •  

    Kõik kolimisteenustega seonduv võib olla puust ette punaseks tehtud ja ka meie pakutud nõu kõik läbi loetud. Planeerimine võib aga osutuda siiski üsna keeruliseks, eriti kui on tegemist suuremahulise kolimisega. Plaan võib ka sul valmis olla, ent iialgi ei või teada, kas see on ka ajaliselt ja kulude järgi optimaalne. Kolimine võib ikka olla murelik aeg, mis tähendab keskkonnavahetust ja suurt planeerimist. Mööblivedu saab …

  •  

    Oma vara ühest kohast teise transpordile mõeldes tekib juba eos erinevaid murekoldeid. Kui palju asju vajab vedamist? Kui palju kaaluvad? Kas turvaliseks vedamiseks on asju vaja pakkida? Kas tõstmisega saab ise hakkama? Kas kõigeks on aega? Kas mööblit peaks transportimiseks lahti monteerima ja kas oskaks ise taas kokku panna? Vastamata küsimusi tõuseb esile väga palju ja juba tegutsema asudes kerkib neid veelgi ning kogenematule …

  •  

    Uuendused ja areng on ettevõttele vajalikud, kuid ankruks võivad siinkohal kujuneda üleliigsed esemed. Olgu tegemist hooajaliste tarvikute või muidu harva kasutatavate seadmete või mööbliga, nende ladustamine võib kujuneda parajaks pinnuks silmas. Probleemiks võib osutuda ruumipuudus, talletiste paljusus ning ka hoiustatava eseme ümbrus. Laoteenust kasutamata on vajalik ise luua logistiline süsteem, vajalikud tingimused esemete säilimiseks ja ligipääs oma varale. Kui vajalikku ruumi ei ole lähedalt …